Parvi meni menojaan enkä löytänyt sitä enää. Suunnattiin iltapäivällä kohti rantaa ja kai se pitää ajatella positiivisesti, sillä olinhan taas yhtä kokemusta rikkaampi. Huoh.

sunnuntaina 18.12.2016 | by Jaana Jekkonen | 0 kommenttia

Jaa:
Facebook
Whatsapp
Joko luit nämä?
Syysahven bongattu
24.10.2015
Sotka osa II
22.8.2015
TJ 3
3.4.2015
0 kommenttia
Jätä kommentti blogikirjoitukseen

Kommentit